......

I Tisdags var jag som sagt och jobbade i några timmar. När jag hade slutat så tog jag mig hem till min lillebror som jag hade lovat pepparkaksbakning. Riktigt så blev det inte. Mamma och Jonas bestämde sig för att gå på julbord och jag tog mig an Julius, Micke som senare och hämtade både mig och Julius. Vi handlade massa godis, pepparkaksdeg osv. Vi skulle få nattligt besök, mysigt :) I Onsdags vaknade Julius 8.00, mindre kul för hans syster. Det var bara att gå upp, ta på sig kläderna och göra sig iordning, vi skulle träffa Josse i stan klockan 12. Vi gick bort mot stan i snöstorm, iskallt men kul hade vi. Det blev inte mycket till shopping i stan då vi alla tre var helt slut som artister. Vi gick mest runt och slö tittade överallt, det blev lite mat och sedan sa vi faktiskt farväl till varandra och Josse blev hämtade av hennes pappa och jag och Julius begav oss hem i snöstormen igen. När vi kom hem slängde vi oss i soffan, både jag och micke somnade sittandes i soffan och Julius satt och pratade med sig själv medans han spelade guitar hero.

Nu ska vi snart iväg, micke ska luncha med en kompis och jag ska springa ärenden till bla post, apotek osv under tiden... Ikväll är det öppet hus hemma hos min kusin och hans brutta, det ska bli skoj :) Naglar och smycken...love it.

Jag uppdaterar senare igen.. Micke stressar mig som fan nu och jag har inte påbörjat "göra mig iordning" än och vi ska dra om 10 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback