=)

Nu är Geisha mitt inne i löpet, vi får väl se om det blir några valpar denna gången :)

Men till något helt annat...

Nu är det den 10 december, fatta att om 14 dagar sitter vi där och firar jul, både kul och jävligt sorgligt. Jag älskar Julen, fruktansvärt mysig årstid. Jag och min kusin ska räknas som "barn" i år också, vilken tuuur. Detta innebär att vi kommer få julklappar av alla i år också. Dom som inte räknas som barn längre dom ska bara köpa varsin Julklapp och ta med sig till firandet, för er som inte fattade poängen så är det någon julklappslek som kommer stå på schemat. Det är en riktigt rolig lösning faktiskt, så rolig lösning att jag och Filip förmodligen kommer vara med på den också. Förr handlade alla i släkten till varandra, då var vi ändå många och fy fan vilket bry och hur mycket pengar som gick åt, nu är vi ännu fler eftersom respektive tillkommit och en jävla massa barn haha...därav denna lösningen.

Normalt så brukar jag handla julklappar fram till den 24, jag kan stolt säga att jag i princip redan är klart med allt. Jag ska bara handla till Micke, shit det svåraste kvar. Vad handlar man? :S Jag har mina små planer men samtidigt så är jag kind of osäker ändå... Jag har ju oturen som har en man som fyller år den 29 december, det blir alltså dubbelt upp...och jag har egentligen bara en liten plan.
FAN.

Julafton ska firas hemma hos Mamma tillsammans med hundra andra glada människor.
Juldagen ska firas hemma hos Mickes mamma.
annandagen firas tillsammans med Pappa.

För er som inte är skilsmässobarn, njut! Det finns inget värre än när det kommer till vem man ska fira med osv.
Jag vill fira med både min mamma och min pappa, men eftersom jag alltid firat jul tillsammans med mammas släkt och eftersom det är dom som står mig närmast så blir så så jäkla svårt. Mest av allt önskar jag att min pappa ska vara med på julafton hos oss i år. Detta borde egentligen inte vara några problem att fixa. Det är väl för fan det minsta man kan betala tillbaka till sina barn efter en skilsmässa.


Nåja, idag är det storstädning som gäller för min del...Här ser fan inte klokt ut vilket är synd när lägenheten har fina chanser till att se riktigt fin ut. Imorgon är det Fredag och på Söndag är det Lucia, då ska här vara fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback