22 December

Hola baloo i Bunkeflo!;D

I Söndags var Pappa, jag och Julius iväg och shoppade lite, bla en ny resväska till pappa eftersom han skulle åka till Prag i Måndags (igår). Vi avslutade det hela med en mastigt god middag på Babas i Limhamn. Love it.

Senare på kvällen begav Micke och jag oss till Ica Maxi för att handla ett och annat, senast vi var där så såg vi Ullareds-Kjelle och frugan. Vi hörde Kjelle prata till och med, det var vårt mål.

Igår blev det en sista julklappsdag, nu är jag klar med alla julklappar. Jag skickade även iväg ett och annat med posten och hämtade även ut mina ursnygga dkny-leggings.

Jag avslutade dagen med middag till min hårtarbetande prins och därefter blev det kanelsnäcksbakning.

Just nu sitter jag och inväntar mamma som ska komma och hämta mig, vi ska åka iväg och spendera lite tid tillsammans = shopping :D !! Sedan ska vi åka hem till Nicki och Gurra för Nicki ska göra mina naglar finfina till Julafton och alla andra festligheter kring jul.

Enzo har upplevt sin första snö och han invigde den genom att hoppa rakt ner i en hög på 30cm, han blev lagom chockad och fattade ingenting men han kom jävligt snabbt upp därifrån igen. Han har även lärt sig att gå fri utan koppel och komma direkt när vi kallar, skulle kunna kalla det Enzos julklapp till oss.

Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback