2 December

Idag skulle jag egentligen till Ullared med Tina och Paula men mådde inte bra igår så fick stå över :(
Idag mår jag bättre så det var jävligt synd att jag inte följde med.

Jag har hunnit köpa julklapp till mamma, pappa och Julius.

Julius är helt klar, mamma och pappa kan behöva någonting till.

Det är riktigt mysigt när man går omkring i stan i butikerna och det spelas julmusik överallt.

Det har varit riktigt friskt och fint väder idag så idag tog jag mig en sväng till stan, dock både körde och hämtade micke mig.

Någon som har något tips på var man kan handla en fin julstjärna på fot till ett bra pris?

Hade det inte varit för julblommor, ljusslinga på balkongen och någon enstaka snögubbe/tomte så vore här totalt julfritt, det suger en del. Vill verkligen inte ha en ljusstake för det är sååå fult, vill ha stjärna på fot men tycker dom flesta är alldeles för dyra.

Vi skulle egentligen åka till Thysells i Anderslöv och kolla på nytt skrivbord men så blev det inte, det får vi ta en annan dag istället. Micke jobbar fortfarande för dom testar något nytt som ska starta i helgen på fotbollskanalen.se, så håll utkik där fotbolls-lovers. ;D Jag har riktigt tråkigt, händer det ingenting snart så dör jag nog :(

 

Jag har iallafall klickat hem ett par nya leggings, wet-look, dkny!

 



Vi har klickat hem en ed hardy dress till Enzo i velour. Bild på den kommer här...


Kommentarer
Postat av: elina

tack så mycket <3

2009-12-03 @ 19:05:44
URL: http://elinaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback