14/12

Så var det Måndag igen men vilket otroligt rolig helg jag har haft!

I Fredags hade vi hemmamys, vi tog det lugnt och tittade på idol precis som alla andra? Jag hade storstädat torsdag-fredag så fint hade vi det också och kvällen till ära hade jag lagat en trevlig flygande jakob.

I lördags var det dags för kalas hemma hos familjen Jensen, Jessica fyller 19 om några dagar så vi firade henne i förskott. Under dagen var vi iväg och handla present till Jessica och en ny locktång till mig.

Hemma hos Familjen var även familjen Rathenborg med sina respektive. Fan vad kul vi hade. Det bjöds på tequila och inte långt efter vi hade börjat äta så bjöds det på Tequila i mängder, fan vad inte bra det var. Det tog inte slut där för sedan kom små blå fram, sourz, cider, smirnoff, vittvin, röttvin, rosévin, öl osv osv osv. Jag upprepar fan vad inte bra. Det slutade med att alla var askalas, både ungdomar och föräldrar. Vissa stod i sängen med guitar hero gitarrer, vissa stod med sing star mikrofoner, andra dansade och sjöng osv. En sak hade vi alla gemensamt och det var vars ett sugrör som vi hade fäst vid örat som headset...Jag vet inte vems tokiga idé detta var men tro det eller ej så är jag nästan säker på att det var Angelicas mamma. hahaha...

Det var väldigt längesedan jag skrattade så mycket och hade så kul! Alla männen satt för sig själv och snackade om fotboll och allt som hör där till... Vi tjejer körde på för fullt, precis så som det ska vara.

Jag är fortfarnade totalt död, jag mår dock bra men jag är sååå trött...

Igår var vi slagna hjältar, både jag och min kära man. Vi tog det lugnt och inte förrän vid 3 tiden tog vi tag i oss själva, vi åkte iväg och handlade julgran och mat. När vi kom hem så pyntade vi granen och lagade mat, sedan blev det filmtittande i form av the holiday på 3an som för övrigt är min favoritfilm.

Idag ska jag kanske iväg och kolla på Tim när han och hans dagis går lucia, vet inte om jag orkar. Ikväll ska Micke byta till vinterdäck på bilen så jag har ju inte speciellt mycket för mig. Jag ska iallafall till posten och skicka iväg lite saker är det bestämt. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback