11/12

Igår städade jag från det att jag vaknade till det att klockan blev 18 och vi begav oss för att handla på Ica Maxi. Jag hann bara plocka undan, sortera bland kläder, sortera upp 76 tvätthögar. Idag ska jag tvätta allting, damma, dammsuga, tvätta golv osv.

Jag fick till och med gå upp halv 8 imorse för att jag ska kunna hinna med allting idag. Det första jag gjorde var att gå ut med hundarna, det var verkligen uppfriskande. Härligt väder, mörkt och inte en människa ute kändes det som.

Igår badades hundarna, tyvärr var det inte mycket lönt då det pissade ner när vi gick 2 rundan och dom såg ut som små monster när vi kom in. Rena är dom väl fortfarande ändå och dom luktar smultron, mummaaa!!

Nu ska jag ta tag i dagen och sätta igång en maskin tvätt...

PS: Tack "k" för din kommentar, du får hålla utkik :)  !



Ha en bra dag så hörs vi senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback